رضایتمندی مشارکت کنندگان نوزدهمین دوره نمایشگاه

دکتر آجیل چیان

مدیرعامل شرکت سنا دام:

با توجه به شرایط موجود و حضور در نمایشگاه های مختلف شاهد نمایشگاهی کاملا حرفه ای بودیم که برگزاری آن با حضور اعضای صنف مرتبط باعث شد که از سطح کیفی بالایی برخوردار گردد.حسن بزرگ آن را میتوان به حضور بازدید کننده متخصص از سه قطب اصلی دام وطیور کشورو هیات های تجاری عالی دانست .

مهندس صحتی
مدیرعامل شرکت جاده ابریشم پرشیا:
امسال شاهد برگزاری نمایشگاه جدید و متفاوتی از لحاظ شیوه برگزاری اطلاع رسانی و هیات های خارجی در سطح بالا و کاملا متخصص بودیم .و در این فضا توانستیم بازار متفاوتی را تجربه کنیم

مهندس صادقی

عضو هیئت مدیره فکا:

این نمایشگاه شخصیت شهر اصفهان را حفظ کرد و در شأن استان اصفهان بود. امسال طیف بازدیدکنندگان را متخصصین تشکیل داده بودند و ما بازدیدکنندگانی از شهر های اردبیل، رشت، شیراز، تهران و قم و کشور های عراق ارمنستان و یونان و…. داشتیم.

آقای ملک محمد
مدیر عامل شرکت پیشگامان :
نمایشگاه امسال با وجود مشکلات و مسائل COVID19 از دو دوره اخیر بسیار با کیفیت برگزار شد متخصصین امر مشارکت کننده و هم بازدید کننده بسیار چشم گیر بود
در نمایشگاه قضایی کاملا تخصصی برای تبادل اطلاعات و نمایش به روز تولیدات رو شاهد بودیم روز اول و دوم بازدید کننده از کشور عراق و ترکیه داشتیم و در زمینه فعالیت و ارتباط با اتاق بازرگانی مذاکرات خوبی رقم خورد.

جناب آقای مهندس فوده
مدیر عامل شرکت شیر گوشت فوده:
من امسال شگفت زده شدم این استقبال خوب کاملا قابل تحسین بود اولین حسن نمایشگاه بازدید کنندگان متخصص بود و شاهد کار گاه های آموزشی در سطح بالا و متناسب با علم روز بودیم.

مهندس حمید سجادی
نماینده شرکت نولان در استان اصفهان:
امسال خداروشکر مذاکرات خوبی با وزرا کشاورزی اقلیم کردستان وعراق داشتیم و بازدید خوبی از غرفه ما داشتند حسن خوب نمایشگاه بازدید کننده متخصص این رویداد بود.

مهندس حاج علی
مدیر عامل شرکت زرین جاودانه خوانسار:
امسال، نمایشگاه متفاوتی را تجربه کردیم و به برگزارکنندگان این دوره نمایشگاه دست مریزاد می گویم.
متد و روش های خوب و خلاقانه در این نمایشگاه حسن اصلی پویایی نمایشگاه بود و حضور متخصیصن و هیات های تجاری و نشست مدیران شرکت ها با وزیر اقلیم کردستان از نقاط قوت این رویداد بود.